torstai 24. heinäkuuta 2014

Hietsu ja punanahka

Kun aamulla kello pärähti soimaan klo 06.00 niin yllättävän pirteästi sitä sai itsensä ylös, vaikka nukkumaan mentiin taas vasta klo 2 yöllä.

Lähdimme tyttären kanssa Hietsuun kirpparille ja kuuma päivä olikin tiedossa. Olimme pakanneet jo edellisenä iltana autoon kassit, rekin ja jakkaran ja aamulla tein vielä meille eväät.

Sain myytyä ison lätkäkassin tyhjäksi ja yhden suuren Ikea kassin eli ihan hyvä päivä arki kirppariksi. Ihmisiä tuntui olevan kuitenkin vähemmän kuin edellisillä kerroilla ja osan tavaroista myinkin tosi edullisesti, periaatteella kunhan saan pois varastosta. Tyttären vaatteet menivät hyvin kaupaksi, koska osa oli ihan uuden veroisia ja minulla olikin vain mukana ns. kesävaatteita. Päivän saldo oli n. 150 €

Torilla kävi sitten perinteiset eli olkapäät ja rinta punoittivat illalla, vaikka mielestäni olin jo aika ruskea ja kasvoilla oli "kivat" aurinkolasi rajat.

Tässä kuva kirpparilta



Ja tällä asulla illalla liikkeellä


mekko- Christelle & Co
laukku- LV Petit Noe
balleriinat- H&M






4 kommenttia:

  1. Oi minä niin pelkään noita ulkokirppaireta juuri siksi kun olen tämmöinen kalkkilaivan kapteeni niin kärähdän ihan samantien niillä. Mutta hyvä, että sait myydyksi, se on ainakin minusta jotenkin kovin puhdistavaa kun saa tavarat menemään ja kaappeihin tilaa.

    VastaaPoista
  2. Voi että miten mahtavaa! Mä kävin tuolla katselemassa meininkiä viime Hesan reissulla ;)

    VastaaPoista

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.