maanantai 7. heinäkuuta 2014

Vielä on lomaa jäljellä ….

Kyllä tuo aurinko vaan piristää. Ajattelin Kisakalliossa, että ei minua haittaa vaikka olisikin kylmä kunhan ei sada. Nyt kun aurinko on paistanut niin olen vain nauttinut lämmöstä ja valosta. 
Päivän asut ovat olleet bikinit ja hellemekko. Meillä on ihana piha, koska sinne ei näe oikeastaan mistään eli voi ihan rauhassa kekkuloida bikineissä. 

Instagramia seuraavat ovatkin jo huomanneet, että fatboy on ollut jo käytössä ja ensimmäinen lomakirja on aloitettu. Kirja on Mary Higgins Clark ja saan sen tänä iltana luettua loppuun. Onneksi yöpöydällä vielä kaksi lukematonta kirjaa, mutta koska lomaa jäljellä vielä melkein 4 viikkoa niin taitaa kirjaston ovi käydä ensi viikolla.

Tässä asussa piipahdin kaupassa.

hame- Zara
toppi- espanjasta ostettu 7-8 v. sitten
laukku- Louis Vuitton Eva
aurinkolasit- Gucci


Olen myös ihan surutta leikannut kukkia maljakkoon. Tämä kimppu koristaa nyt terassin pöytää ja sisällä kaksi maljakkoa täynnä Pioneja.




6 kommenttia:

  1. Minulla on myös kesän ajan ollut tapana ottaa omalta pihalta sisällekin maljakoihin kukat, talvella sitten taas kaupan ruusut ja tulppaanit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen vähän huono ostamaan ruusuja, mutta tulppaaneista innostun keväällä.

      Poista
  2. Kyllä sitä on ihan eri ihminen, kun on lämmintä ja aurinkoista :) Odotan kovasti, että pääsee myös kesälukemisen kimppuun, kun loma alkaa. Nautinnollisia lomapäiviä sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohtahan sullakin alkaa loma eli sitten kirjojen kimppuun :)

      Poista
  3. Kaunis kokonaisuus ja mikä ihana hame! Aivan ihana näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Dahlia, sivuhalkioita pitää vielä hieman lyhentää :)

      Poista

Kiitos kun kävit ja kiitos viestistäsi.